lördag 2 januari 2010

Vilken sovmorgon!!

Ja jag tror att Signe tog igen all förlorad sömn inatt. Hon sov ända tills halv tio imorse. Förstå hur skönt det va. Har hon inte gjort sedan hon va bara en liten plutt. Och eftersom jag gick och lade mig vid halv tio igår så känner jag mig för första gången på länge utvilad :-)
Men hon är ju så förkyld. IGEN!! Kan knappt andas när hon sover för hon är så täppt och så har hon fått en jäkla hosta oxå. Hoppas det går över snart.

Nej nu kanske jag måste göra nåt vettigt. Hade bestämt med Petra att vi skulle gå ut och gå vid ett men jag får se om jag har lust/hinner. Visst, det skulle vara jätte skönt men jag har ju gett mig själv jullov tom imorrn och så skulle jag verkligen behöva städa osv. Får se hur långt jag kommit när klockan närmar sig ett. Annars ska jag ju på Body Balance imorrn och på måndag är det Zumba. Och då är det ju även slut på jullovet hihi.. Måste kanske passa på att lata sig lite till ;-)

Inga kommentarer: