söndag 31 januari 2010

Härlig helg

Ja det har varit en bra helg. Älskar när syrran är här. Så mysigt. Och det hade gått bra med Signes nattning oxå. Hon behövde bara gå in en gång. Men hon låg i sängen med syrran när vi kom hem från festen hihi..
Ikväll när jag skulle lägga Signe så skrek hon när jag gick ut ur rummet men när jag hade hunnit ner i köket va det redan tyst och jag har inte hört ett pip sedan dess. Verkar ju verkligen funka det här. Så himla skönt..
Imorrn drar vi till Ånge. Göran ska jobba där i veckan så då passar jag och Signe på att åka ner oxå. Tråkigt att vara hemma själv. Sen är det ju alltid härligt att hälsa på hemma oxå. Och jag vet ju inte hur många fler chanser jag får heller...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vad nu? allt är väl bra med dig sötnos? Kraaaaam Ald

Anonym sa...

Tack for intressant blogg