torsdag 14 januari 2010

Min lilla tjej

Ja jag trodde verkligen att det va över. Hon har nämligen inte kräkts på hela dagen.
Men tydligen inte. Fick en liten diarré attack och kräktes två gånger ikväll. Men så visste inte jag att jag inte fick ge henne fullkornsvälling vilket hon ätit idag. Men efter faster sjuksköterske råd så har jag varit och köpt majsvälling. Är tydligen bättre för magen. Hon fick ingen välling nu när hon lade sig för att hon skulle få sova i fred ett tag. Får ge henne lite i natt istället. Lite i taget för att se om hon får behålla nåt. Usch vad jag tycker att det är jobbigt att hon är dålig. Hoppas det går över snart!!
Har ni några bra tips vad jag kan göra??? Försökte ge henne Proviva jordgubb men det tyckte hon inte om. Kanske får testa en annan smak....

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Ge inte Proviva, kan oxå strula till magen mer!! Är hon lös, ge risvälling ist.!! det stoppar upp ;-)