tisdag 12 januari 2010

Ögoninflammation

Ja det verkar som om jag fått ögoninflammation. Kul. Not!! Ögonen är alldeles röda, uppsvällda och "geggiga".. Inatt när jag vaknade till ibland kunde jag inte öppna ögonen för gegget hade torkat ihop mina ögonfransar. Är inte så snygg idag med andra ord :-) Fattar inte varför jag fått det heller. Har aldrig haft det förut. Men men, nån gång ska väl vara det första. Inte lika rinnigt idag iaf. Hoppas det går över snart.
Just nu sitter jag och väntar på att skrotan ska vakna så ska vi åka bort till Maria och Amanda.. Och dricka en slät kopp kaffe ;-) Och så måste jag komma på nåt jag kan äta ikväll. Resten av familjen ska ju äta pannkaka, men det går ju inte för sig.. Kanske blir omelett.

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Blåser det mycket ute så kan du ha fått det så, samt att det smittar nå grönjävulskt.. :-o