måndag 4 januari 2010

Rea

Skulle ner på stan en sväng idag och byta batteri i min och Görans klocka och då va jag ju så klart tvungen att kolla i lite affärer samtidigt ;-) Sprang på det här på Kappahl. Va väl helt ok va? Fick båda plaggen för under hundra lappen så det tyckte jag va schysst. Lite gulligt med prickar. Såg lite grejer till ig själv oxå. Inte på rean dock. Har så jäkla svårt att handla på rea. Tycker aldrig det finns nånting. Har väl inte öga för det helt enkelt.
Har precis varit och skakat rumpan på Zumba. Jäklar va kul det är alltså. Skönt att bränna
lite julmat. Tänkte se om det kanske blir spinning på torsdag. Har inte gått
på det sen jag flyttade från Fränsta tror jag. Vilket ju är ett tag sen :-)
Nej nu tror jag att jag ska ta mig en skinkmacka med lite te. Mmm mmm mmm.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag var också runt och hittade reafynd idag!
Dom prickiga tightsen var ju supersöta. Synd att dom inte fanns på vår kappahl =(

Jag ser att du tränar Zumba. Jag har fått dvdn, men ännu inte vågat starta den. Är det svårt?

Kramar Cecilia^^