torsdag 28 januari 2010

Mammalyx!!

Ja jag brukar spendera kvällarna med att läsa bloggar men ikväll blir det tidningar och lite mörk choklad istället. Känns väldigt nice :-)




Vilken härlig dag det varit idag. Imorse vid nio åkte jag till Maria där jag blev bjuden på kesoplättar, juice och kaffe till frukost. Signe och Amanda busade som vanligt en massa och det blev tom ett litet bad idag. Tyckte det va superkul att få bada tillsammans :-)




Men just nu så värker det i mamma hjärtat. Vi håller på att testa "5-min" metoden på Signe. Har ju så besvärligt att få henne att somna i sin säng nu för tiden. Vaknar så fort man lämnar rummet. Tar oss hela kvällar att få henne att somna ordentligt. Så nu testar vi det här. Men usch va jobbigt det varit ikväll. Göran fick köra första kvällen så jag har suttit här nere och mått dåligt. Velat gå upp och rädda henne. Men vi kan ju inte ha det som det är nu så det är ju bara att härda ut. Det sägs ju att det ska bli bättre redan andra kvällen.
Är det nån utav er som testat?? Och vad blev isf resultatet? Snälla, berätta!!

1 kommentar:

Rosie sa...

Hej min fina svägerska = ) Vi har testat det (vet inte om jag sagt det) Fast man känner sig som dummaste mamman i världen tre-fyra kvällar så hjälper det.. iaf på mina barn. Har aldrig varit problem efter det, men man ska akta sig för att ta de till sängen vid sjukdom eller så för då får man börja om =) Kommer till er ikväll. Kram Rosa