måndag 8 februari 2010

Underbart väder

Ja idag är det verkligen fantastiskt väder. 6 minus och strålande sol. Hoppas att jag hinner ut en sväng sen. Just nu sitter jag och väntar på att Maria och Amanda ska komma och hälsa på. Alltid lika kul.
Här är Signe med sin absoluta favorit leksak. Man stoppar in en boll i munnen på giraffen så spelar den en liten melodi. Himla skojsigt :-)

Observera vad hon dregglar. Trodde att det berodde på att hon varit super förkyld, ont i halsen kanske och hosta, men igår såg jag att det kommit en till tand. Helt otroligt vad hon har mycket tänder :-) Och hon har inte dregglat så mycket innan dom andra tänderna heller så jag trodde verkligen inte att det va det. Men nu ser man ett till vitt litet gryn nere :-)

Och på lördag fyller skrotan 1 år. Helt galet. Stor tjejen min. Och inte har vi köpt nån
present än heller. Måste gå ner på stan nåt i veckan.

Inga kommentarer: