tisdag 2 februari 2010

Stor tjejen min

Ja idag har Signe gått. Tre gånger ikväll har hon gått en tre, fyra steg. Stor tjejen min.. Hon är så duktig så. Och hon log med hela ansiktet. Hon var nog väldig stolt över sig själv tror jag hihi..
Annars är hon inte så pigg nu. Jätte förkyld. Super täppt i näsan och jätte hostig.. Skrotan min. Tycker så synd om henne. Låter så tät i bröstet. Har köpt hostmedicin åt henne idag, men känner mig inte så pigg att ge henne det egentligen. Men det kanske blir lite bättre hoppas jag..
Vaknat nu flera gånger ikväll och varit ledsen. Så täppt i näsan. Och det hörs när hon skriker att hon är hes.. Usch va jag tycker det är jobbigt när hon är dålig. Värker i mamma hjärtat :-(
Nej nu ska vi se på Navy CIS.. Imorrn blir det lunch med Johanna. Ska bli kul :-)

3 kommentarer:

MADELEINE sa...

nämen skruttan då!!!

Cattis sa...

Jo bara kanon här.. Nja händer väl mest allt möjligt! Har du ingen msn eller nå vi kan prata på? : ) Hua måste vara undra år sen sist du! Kraaam

Maria sa...

Hihi, nu har jag oxå hittat hit! I know A har gått flera ggr i dag!
Kör försiktigt hemöver i morgon inge skoj väglag! A ser fram emot Signe besök! :)