onsdag 3 februari 2010

Tappat rösten

Nu har lill skrotan min tappat rösten oxå. Kan inte ens gråta för hon får inte fram ett ljud. När hon ramlar eller slår sig nu så hör man bara ett väsande. Och hon gråter varje gång hon hostar så hon har nog väldigt ont i halsen. Usch va jobbigt det är när hon är dålig. Jag kan inte förklara för henne att det går över snart och hon kan inte berätta var det gör ont. Är hemma från Ånge igen (händer spännande saker imorrn hihi) så nu ligger jag med datorn uppe i sovrummet så jag ska höra henne om hon vaknar. Det där lilla väsandet hon får ur sig hör vi ju inte ner direkt :-(
Knäppte snygg bild på henne idag när hon åt blodpudding med lingonsylt över hela fejset, men
jag orkar inte gå och hämta kameran. Bjuder på det imorrn istället..
Sov gott!!

Inga kommentarer: