fredag 26 februari 2010

Inviger

Idag har Sigen invigt den nya klänningen från Villervalla. Den här så himla fin. Och så härligt material. Gillar vi skarpt. Skulle helst av allt velat ha röda tajts till men nu fick det duga med röda byxor istället.





Har iaf väldigt svårt att motivera mig till att gå ner nåt mer i vikt iaf. Har ju som sagt gått ner 6kg och är nu nere på samma vikt som jag hade innan jag blev gravid. Skulle helst av allt vilja gå ner 3kg till men har verkligen ingen motivation. Som det är nu så försöker jag bara hålla den vikt jag har vilket fakstiskt inte känns som nåt problem nu när man kommit in i det här tänket. Så det får nog vara så här ett tag nu tills jag fåt nu motivation att gå ner dom sista 3. Känner mig ändå nöjd som det är nu. Sen försöker jag oxå tänka att jag ska lägga den energin som jag lägger att tänka på min vikt hela dagarna på Signe istället. Vet att det låter självklart att man ska göra det, men det är fasiken inte så lätt. Men det är ju sjukt att man inte kan det. Att man har nåt så underbart att lägga all sin energi på men ändå så gör man inte det. Men nu ska jag skärpa mig. Det förtjänar lill skrotan. Punkt slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: