måndag 15 februari 2010

Kvällsträning

Oj oj oj.. Dör lite grann varje måndag kväll. Har varit på step intervall och det är så j*vla jobbigt rent ut sagt. Men det är så skönt när det är klart. Svettas som en gris. Men idag fick jag tom på mig ett par träningsbyxor som jag inte haft på väldigt väldigt länge. Så kul att allt slit ger resultat. Men det har ju blivit lite fusk i helgen. Lite dricka, en cupcake coh en skiva vitlöksbröd. Åt även några chips igår. Men man måste ju leva lite oxå. Och har jag gått upp ett kg i helgen går jag ju snabbt ner det igen.
Idag har brudarna varit här och firat Signe. Alltid lika kul när dom är här. Och imorrn blir det mer firande när faster Eva med familj kommer. Mycket kalasande när Signe fyller år hihi..
Nej nu blir det mer Familjen Annorlunda och sen måste jag hänga tvätt.
Fridens!

Inga kommentarer: