fredag 9 oktober 2009

Trött fredag

Trött idag. Signe sov så oroligt i natt. Hade henne i sängen bredvid mig så det blev inte mycket sova för mig. Men hellre det än att Signe ska sova själv när hon är så orolig. Och jag vet inte om det är fler tänder på gång, men nåt är inte riktigt bra. Hon gnäller från det hon vaknar tills hon går och lägger sig. Äter dåligt och sover dåligt på dagarna :-( Usch, känns inge kul. Eller så har hon ont i halsen precis som mig. Så himla jobbigt att hon inte kan berätta vad som är fel. Man känner sig så hjälplös. Hoppas det blir bättre snart.


Idag har mamma åkt hem. Varit här sen i tisdags. Har varit så himla mysigt. Och vi har fått så himla mycket gjort. Skrubbat tvättstugan från golv till tak bla.

Och sen har vi kokat två sorters äppelmos, körsbärssylt, röd/svartvinbärssaft, svartvinbärsjuice, äppeldricka, äppelglögg, äppelpure och svartvinbärs/bananpure till Signe. Erkänn att ni är lite imponerade *fniss* Känns väldigt skönt att fått så mycket gjort. Nu har vi så vi klarar oss ett tag. Tänkte bara göra lite mer äppeldricka för den blev så himla god. Och jag har ju fortfarande mycket äpplen kvar.
Här är Signe när hon gör en utav sina nu för tiden favorit sysselsättningar. Kul när mamma får städa haha..

Inga kommentarer: