måndag 26 oktober 2009

Svinis??


Idag ligger jag på soffan. Har precis kollat på bröllopsduellen. Mycket bra.Helt min smak :-) Passade på idag eftersom jag är helt själv hemma. Började bli dålig i lördags och igår va jag helt däckad i hög feber och ont i hela kroppen. Undrar om jag fått svinis?? Vore ju inte helt omöjligt. Många som har det här i stan nu. Men man skulle ju vilja veta om det är det för då skulle man ju inte behöva vaccinera sig. Kanske ska ringa och fråga nån?? Mår fortfarande riktigt skruttigt, så idag har farmor varit och hämtat Signe. G jobbar ju och jag kände att jag inte pallade att ta hand om Signe helt själv idag. Kanske låter hemskt men så är det. Kan inte ens sitta på golvet med henne, vilket man måste nu eftersom hon drar sig upp på alt nu och ramlar och ramlar och ramlar.........
Så då fick farmor rycka in. Så himla skönt. Kan inte komma ihåg när jag va helt själv hemma.
Nej nu blir det lite Ghost Wisperer eller sova..

1 kommentar:

MADELEINE sa...

sett mailet?? krya på dig vännen!!