måndag 5 oktober 2009

Lite bilder











Bjuder på lite bilder på Signes nya absoluta favorit sysselsättning. Rulla och åla runt på golvet med babygymet över sig.. Så söt lill skrotan min.. Hon har förresten fått två tänder nu. Allt går så fort tycker jag.


Försöker övertala Göran att vi ska åka på en weekend till New York
här innan jul som bröllopsresa istället. Hade ju tänkt oss en solsemester först, tex Gambia
men jag tror verkligen inte att jag klarar av att vara ifrån Signe i åtta dagar.
En weekend känns ganska lagom. Och New York har ju alltid varit en
dröm för mig. Och tänk va härligt att vara där innan jul med
alla dekorationer. Åh vad jag vill. Har hittat ganksa bra priser oxå :-)




1 kommentar:

MADELEINE sa...

Åh det var verkligen en toppen idé!! Smart av dig ;-) Skulle jag oxå vilja göra!!!