torsdag 1 oktober 2009

Kallt

Ja idag är första dagen det fortfarande är minusgrader när jag kliver upp. Inte mycket men ändå. Nu när klockan är kvart i nio är det -0,8. Och det är frost på backen så det har nog varit kallt på riktigt i natt. Rätt skönt tycker jag. Och Göran oxå för nu växer ju inte gräsmattan nåt när det är frost på nätterna hihi.
Signe har iaf börjat vakna tidigt på morgonen nu. Vid fem är hon vaken och väldigt pigg.
Inte mamma dock. Snark! Jag visste väl att det skulle komma ett bakslag för att'
hon sovit så himla bra på nätterna sen hon va typ tre månader.
Men har jag tur så går det över. Fan man är riktigt trött vid fem på morgonen.
Nej nu måste jag städa lite. Johanna och Kim kommer och hälsar på
i helgen så jag måste ju försöka att ha lite fint iaf :-)
Och imorrn ska jag till Ånge en sväng över dagen så då hinner jag inte..
Ha en bra dag nu alla!!

Inga kommentarer: