fredag 30 april 2010

Drömmer mig tillbaka...

Satt och tittade på bilder på datorn och hittade dom här bilderna från min möhippa ifjol. Vilken fantastisk dag det va. Hade inte velat haft det på nåt annat vis. Johanna och Madde hade ordnat det så fint. Och inget jäkla "nu super vi ner henne och så får hon göra en massa pinsamma saker som hon kommer att må dåligt över sen". Ja visst, en liten pinsam grej fick jag ju göra :-), men annars va det bara en super mysig dag tillsammans med mina bästa vänner. Fick göra en massa härliga saker. Make up lektion på Maker up Store, handmassage med en perafin inpackning tror jag det va, fotbad, picknick vid Selångersån och en härlig middag på Saffran. Jag hoppas att ni förstår hur mycket den dagen betydde för mig?! Älskar er!! Kramar


























































1 kommentar:

Madeleine sa...

Älskar dig oxå Elisa!! ;-)