torsdag 15 april 2010

Imorrn :-)

Ja imorrn bär det av mot Sundsvall till min älskade Anna och hennes Maria. Det ska bli så himla kul. Vi har inte träffats sen bröllopet så det är verkligen dax. Helt galet att det är så långt mellan gångerna. Åker direkt efter att jag lämnat Signe på dagis och kommer hem på lördag. Så G och Signe ska få ha lite mystid tillsammans bara dom två. Om jag känner dom två rätt kommer dom bara att mysa och busa hela tiden :-)
Annars idag då. Har haft en risig dag. Hela kroppen känns alldeles slutkörd. Vaknade med huvudvärk som jag trodde skulle gå över efter ett pass på gymet, men det blev bara värre och värre ju längre dagen gick. Efter att jag hämtat Signe va jag tvungen att lägga mig och sova. Men jag har fortfarande ont i huvudet och känner mig allmänt risig. Så här blir det när man bara går hemma hela dagarna. Får igen energi. Har massor med saker att göra här hemma men jag kommer mig inte för att göra nånting. Fan. Måste ta mig i kragen till veckan :-( Nej nu ska jag äta lite mango. Favvo frukten. Mums!!

Inga kommentarer: