fredag 23 april 2010

Det är så tråkigt

Det är så jäkla tråkigt att skriva här och aldrig få några kommentarer. Vet ju att ni iaf är några stycken som läser min blogg. Det vore kul att veta vilka ni är?, om ni nu är några alls så det känns som om det är nån mening att jag skriver. Nu är det ju mestadels för att mina föräldrar, syrran och närmsta vänner ska kunna följa Signes uppväxtoch vad vi gör här uppe. Men ändå :-)
Har varit och tränat här på morgonen och nu ska jag snart iväg på affären en snabbis, hämta ut mina linser och sen ska jag åka upp med fika till G på garaget. Eftersom jag inte fikar så får ju stackarn aldrig nåt gott. Så idag bli det bla cupcakes jag bjuder på :-)
Sen när jag har hämtat Signe ska jag hem och baka. Rostbröd och vaniljbullar blir det idag.
Nej nu måste jag skynda mig!

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag heter Lovisa och är 13 år och jag läsaer din blogg lite då och då ;) Så forsätt blogga du :)


Kram

Anonym sa...

Jag läser :) men har så segt internet på torpet så därför jag sällan kommenterar!! men jag håller mig ständigt uppdaterad hihi!MASSA kramar Ald & Alvi :)