måndag 3 maj 2010

Imorrn...

Ja imorrn ska jag få jobba lite. Ska bli väldigt kul. Hoppas bara att dom går med på att jag lämnar Signe hela dagen på dagis utan förvarning bara? :-S
Har haft en väldigt bra helg iaf. I fredags va Fredrik, Petra och barnen hit så vi grillade. På kvällen va karlarna och Ida ut på brasa medan jag och Petra va hemma med dom små.
Sen på lördagen va brudarna och jag på en barnklädes-loppis på förmiddagen. Hittade ett par jeans snickar byxor som va fina till Signe. Sen på eftermiddagen kom Johanna och Kim och hämtade vår barnvagn som dom köpt. Snart dax för en liten för dom :-) Oj vad jag längtar. Snusa liten.. Åh det är ju så mysigt. Hoppas det blir snart liten tittar ut.. Då blir det garanterat en tripp till Ånge :-)
Nej nu måste jag måla naglarna...

Inga kommentarer: