torsdag 13 maj 2010

Lite annorlunda...

Ja livet är verkligen lite annorlunda mot för hur det va för 15mån sen. Nu är klockan 08:20 och jag har varit uppe i 2 timmar och 50min, hunnit varit ute på långpromenad och ska nu äta frukost. Hade inte hänt för 15 mån sen kan jag ju säga hihi.. Hade jag varit ledig hade jag garanterat legat och sovit just nu. Nog för att jag tycker om att kliva upp på morgonen, så man får nåt gjort under dagen. Men att vakna vid halv sex när man inte jobbar tycker jag är lite väl tidigt... Ibland kan jag ju få skrotan att somna om i vår säng en liten sväng men idag gick det verkligen inte. Men istället så sov hon när vi va ute och gick. Skit unge :-)
Ha en härlig dag alla!

1 kommentar:

Anna sa...

Jojo hon kan sin sak Signe! Sova när andra sliter o släpar haha..

Ha en härlig weekend! Vi sticker till Stöde idag då M slutar jobbet : ) Snart bara en vecka kvar till vi får möta sommaren på riktigt. Jihoo!

Massa kram