tisdag 18 maj 2010

??

Ikväll har det inte varit nån bra kväll för Skrotan. Somnade som vanligt vid sju men vid åtta vaknade hon igen och skrek. Va upp till henne och hon låg nästan och sov och skrek samtidigt. Tog av henne filten och knäppte upp pyjamasen för jag tänkte att hon va varm. Hon blir alltid otroligt varm när hon sover. Satt med henne ett tag och hon va otroligt trött men kunde som inte riktigt komma till ro. Gick ner igen och lät henne skrika nån minut och sen sommnade hon nog om. Men sen har hon vaknat och skrikit om vart annat. Usch vad jag tycker sånt här är jobbigt. När man inte vet vad som är fel. Och så klart jobbar G ikväll. Det här är det absolut värsta med att vara mamma. Jag klarar inte av när Signe är sjuk eller har ont. Får lite panik. Klump i magen direkt. Måste verkligen försöka jobba på det. Hon kommer ju att vara sjuk många gånger i sitt liv. Är det nån fler som känner som jag gör??

1 kommentar:

Maria sa...

Jag!!! Varje gång:)