torsdag 19 november 2009

Vaccination

Ja igår va jag och vaccinerade mig. Än så länge inga större besvär. Ont som tusan i armen så jag kanppt kan röra den men det är det enda. Skönt!! Hoppas det håller i sig bara. Men det är ju ett dygn sen nu så jag tycker det borde börja visa sig nu om jag ska känna av det på nåt annat vis.
Hade fått brev från bvc idag oxå. Signe har möjlighet att vaccinera sig den 1/12. Tänker göra det. Men samtidigt har man ju lite i bakhuvudet att dom ändrar sig ang så små barn hela tiden. Men jag vill ju absolut inte att hon får influensan heller, så det blir nog ett litet stick i den lilla armen.
Ni andra med små barn, hur ska ni göra??

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vi fick oxå brev för vår lilleman på 2år o 2 månader i går o ja, vi tänkte att han skulle få ta den..som det känns nu. För det är ju precis som du säger, det ändras ju från dag till dag, hela tiden..så man blir ju liiite velig.

Kram

Ps! Ny dundertävling hos Tant =) Ds