onsdag 11 november 2009

Sång

Ja då är vi aldeles strax på väg till kyrkan för lite sång. Ska bli kul. Signe tycker verkligen om att vara där... Snöar gör det idag oxå. Riktigt stora flingor. Så himla mysigt. Önskar att det kunde bli snö nu. Eller iaf om någon dag för vi har inte hunnit kratta än. Jag vet, vi är dåliga husägare :-S Ska försöka hinna ut när Signe sover på eftermiddagen idag.. Och ikväll ska jag på danspass. Tydligen lite latinamerikanskt aerobics pass. Ska bli riktigt kul.
Nu måste jag skynda mig.

1 kommentar:

Johanna sa...

Äh, vi har inte heller krattat, men jag hoppas att snön kommer fort och täcker alla löv ist... ;)
Här kommer inte göras många knop för jag ligger i halsfluss och Kim hoppar på kryckor efter en hockeymatch... Blä!
Hoppas allt är bra med er, måste höras snart!
Pussa på Signe från mig! :)