onsdag 4 november 2009

Bra dag

Idag har det varit en bra dag. På förmiddagen va vi på kyrkan för sång. Så roligt att se Signe nu. Kryper runt och tittar på alla, skakar lite marrackas (stavning?), plingar lite på gitarren osv. Sötisen min :-) Efter det va vi ut och åt lunch. Jag. Petra, Anna, Simon och dom små. Maria jobbade så Simon följde med istället. Stackarn fick umgås med oss mammor i flera timmar hihi..
Sen va jag och Simon på stan och köpte mascara och så va jag på biblioteket och skaffade mig ett lånekort. Älskar ju att läsa men har ju inte råd att köpa några böcker. Så jag tänkte låna istället :-) Hur ofta läser man en bok mer än en gång egentligen?? Ärligt!! Jag gör det väldigt sällan. Sen finns det vissa böcker som jag vill ha oxå, men inte många. Så kan det ju vara lite kul att gå dit med Signe och läsa lite oxå..
Snart är det Greys. Jihoo!!! :-)

Inga kommentarer: