måndag 16 november 2009

Trist trist trist!!

Man blir ju deprimerad av det här vädret. I lördags snöade det riktigt stora flingor och va så himla fint. På eftermiddagen började det regna och allt försvann. Sen har det regnat sen dess. plusgrader. Så himla mörkt och trist. Och smutsigt. Fy va less jag är. Vill ju ha lite snö nu. Eller iaf lite minusgrader så det är lite frost ute... Hoppas det vänder snart.
Idag gör vi inget speciellt alls. Hade tänkt bada men det blir bad på badhuset i stan på fredag istället. Så just nu bloggar jag lite och Signe kryper runt och tittar lite när hon inte står och klänger vid mitt byxben som hon gör mest hela dagarna nu. Håller på att göra mig galen..ler..
Ikväll hoppas jag på att komma iväg på gymet. Beror på när Göran kommer hem. Blev utringd på jobb imorse. Första gången på tusen år som Signe sov längre än sju och då väcktes hon av Görans mobil isället. Snark!!
Men nu låter det visst som att det är dax för blöjbyte hihihi...

Inga kommentarer: