måndag 30 maj 2011

Underbara söndag



Den här smaskiga tårtan fick jag till frukost igår. Inte alls tokigt. Signe och G hade varit och handlat. Fick ett kort av skrotan oxå med ett litet bidrag till en hårfärgning eller nåt annat. det gjorde hon bra tycker jag hihi... Hade en helt underbar dag. Efter tårtfrukosten kom mamma, pappa och syrran så vi hade en liten utflyktsdag. Himla mysigt. Sedan hjälpte de mig i trädgården så nu har vi flyttat en mass perenner. Vi ska ju bygga ny altan här i sommar och då kommer två stycken rabatter att försvinna nämligen. Men det blev himla bra när vi flyttade dem.






Sen hjälpte Signe morfar att spika ihop två pallkragar till mig. Så nu ska jag nog sätta lite sommarblommor i en låda, typ ringblommor och så blir det sallad, morötter och rädisor i en. Det blir himla nice. Har velat ha pallkaragar länge men inte blivit av. Tur att familjen kommer upp och hjälper till *fniss*... Och så var vi förbi handelsträdgården igår för jag tnkte at jag skulle handla blommor hit ut så det var klart men dom hade inte öppnat än. 1:a juni först. Va????!!! Allvarligt. Säsongen har ju varit igång länge. Mycket märkligt tycker jag. I Ånge har den ju varit öppen i flera veckor. Nej nu ska jag försöka skriva klart min rapport. Wish me luck!!


Inga kommentarer: