torsdag 19 maj 2011

Träningsvärk...

Ja jag har faktiskt träningsvärk idag. Gick en ny runda igår som bara är uppför och nedför och idag har jag faktiskt riktigt ont i baken. Riktigt nice. Länge sedan jag hade träningsvärk och speciellt där.. Men helt rätt ställe hihi... Imorrn är det en fullspäckad dag. Plugg, veckohandling, återvinningen och möte på kommunen. Så det blir till att skriva inhandlingslistan redan ikväll så den är klar. Så trött på att veckohandla bara. Blir bara samma och samma hela tiden. Och så är det så jobbigt när man inte vet hur veckan som kommer ser ut. Jag är i Härnösand och Göran kommer att vara i Ånge. Grejen är bara att G är lite osäker på hur länge. Hade jag vetat att han varit borta hela veckan hade jag just inte behövt köpa hem nån mat eftersom Signe äter midag två dagar på dagis och så vidare... Nej nu måste jag nog skriva den där listan. Fridens!

Inga kommentarer: