onsdag 4 maj 2011

Bläh!

Ja idag va det dax att sätta igång att plugga igen då. Har ju som legat på is lite grann under den här fem veckors praktiken som just är slut. Men det gick riktigt trögt idag. Men jag fick lite grann gjort idag iaf. Och imorrn är det jobb som gäller. Sen blir det jobb nästa onsdag oxå. Har egentligen inte tid eftersom jag har grymt mycket att göra, men jag kan ju som inte tacka nej :-S

Varit ute på en liten kvällspromenad iaf. Skönt. Blev ju riktigt fint väder på eftermiddagen. Så nu sitter jag uppe vid G:s dator och väntar på att Skrotan ska somna. Sen blir det tydligen hockey ikväll. Känns väl så där. Får se om jag har tur och får se Greys annars får jag väl se det på datorn sen. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!

Visst är det svårt att få något gjort under vfu:n, man hinner ju inte. Det var ett spännande avsnitt av Greys, men jag vet inte vad jag tyckte om sången...
Kram Jenny