fredag 6 maj 2011

Fredag igen

Ja då va det fredag igen då.. Faktiskt fått lite plugg gjort idag även fast Skrotan varit hemma. Känns skönt eftersom jag ska jobba lite till veckan. Inte så mycket tid kvar nu innan alla arbeten ska vara inlämnade. Och imorrn är det jobb igen oxå. Fjärde helgen i rad nu. Två kvar. Inte så många timmar varje lördag men hela dagen går ändå. Blir som inget gjort innan och inget när jag kommer hem heller. Då sätter jag mig oftast i soffan och vilar lite och sen är det dax för middag. Har inte hunnit städa här innan helgen heller så det måste jag göra oxå. Och så har Ida fotbollsmatch på söndag så då går nästan hela den dan oxå. Och så har jag en rabatt kvar ute som måste klippas ner, vi måste måla räcket uppe på balkongen och så måste jag ju putsa alla fönster och byta gardiner igen. När ska jag hinna. Och så är det ju en till innevecka i Härnösand oxå. Bläh bläh bläh!!! Känner pulsen gå upp i 200 och börjar få lite svårt att andas. Dygnet har inte tillräckligt med timmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: