måndag 31 januari 2011

Trög måndag...

Ja idag är det åter igen riktigt trögt att komma igång med pluggandet.. Har gjort en massa andra saker istället. Torkat golven och städat ur garderoben på en massa kläder bla.. Skönt att ha det gjort men jag skulle väl ha behövt läst lite.. Eller ja det har jag ju, men kanske lite till. Lite farligt just nu för det är inte alls samma tempo på uppgifterna som förra terminen och då blir man ju lätt lite lat istället. När man känner att man har all tid i världen.. Men imorrn ska vi träffas i studiegruppen för den sista gruppuppgiften och sen har jag riktat in mig på att vara klar med den individuella skrivuppgiften i slutet av denna vecka eller i början på nästa och då har jag förhoppningsvis några dagar att vara ledig. Vore riktigt nice :-)
Nej nu måste jag gå.. Håller på att laga mat. Fam. Duvemo- Antonsson kommer på middag. G är borta igen och då är det ju som kul med lite sällskap :-) Och då är det bästa att förbereda nu för när jag hämtat Signe blir det inte mycket chans att laga mat. Vägrar som oftast att lämna min famn när det bara ä vi hemma och hon precis kommit från dagis.. Fridens!

Inga kommentarer: