torsdag 27 januari 2011

Ett steg närmre

Ja nu är jag ett steg närmare mot att få min första tatuering.. Va till min läkare idag och bla frågade om jag fick tatuera mig och han hade inga direkta annledningar till varför jag inte skulle få, förutom att jag va så vacker ändå :-) Så nu har jag varit nere på stan och pratat med tatueraren om vad jag skulle vilja ha och han har sagt att han ska skissa upp nåt :-) Har velat tatuera mig så länge och det känns så kul att det kanske äntligen blir av.. Hade en tid bokad nån månad efter första gången jag åkte in på sjukhuset och det är snart åtta år sedan, så det är verkligen nåt jag vill och inte nån ny grej jag fått för mig... Hoppas nu bara att han får ner min vision på skiss. Har ju som en bild i huvudet. Men har hört så mycket bra om honom. Så om ca en och en halv vecka sa han att han kanske hade en skiss klar. IIIIIIHHHHHH!!! Jag är rädd hihihi... Så nu måste jag börja fundera på hur jag ska finansiera det oxå. Nån som vill skänka ett bidrag kanske? *skratt*

Inga kommentarer: