söndag 16 januari 2011

Ånge

Ja imorrn blir det en trip till ånge. Åker imorrn och kommer hem på tisdag kväll. Göran ska ju ner och jobba så jag passar på att åka hem. Känner verkligen att jag behöver det. Inte alls på topp just nu. Men nu gnager istället det dåliga samvetet över att jag måste tvinga upp Signe i ottan imorrn itsället. Förkyld och allt. Och att vi ska åka hem på tisdag efter maten och så kommer hon säkert att somna i bilen vilket resulterar i att hon kanske inte somnar förens sent på kvällen och så ska hon upp typ sex, halv sju på onsdag igen och vara på dagis til sent. Men jag tror verkligen inte jag pallar att vara själv hemma när jag känner mig så här låg.. Nåja, hoppas skrotan tycker att det är ok. Men hon älskar ju att vara med mormor och morfar så jag hoppas att det överväger.. Bläh!! Hatar det här dåliga samvetet som man alltid ska ha över allt. Känns aldrig som om man räcker till....

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag tycker verkligen inte att du ska ha dåligt samvete gumman! Vad gör det om hon kanske får lite mindre sömn nån dag, när hon får träffa mormor och morfar? Som du sa det måste ju överväga mycket, hon kommer ju tycka det är superskoj. Och så får ju vi träffas, det överträffar ju det mesta, hihi... ;) Du är så duktig och världens bästa mamma till Signe, så inget dåligt samvete nu! Kram!