torsdag 20 januari 2011

Snart över...

Ja då är snart andra inneveckan över. Bara imorrn kvar. Känns lite tungt att avsluta med en heldag. Kvart i nio till fem. Hoppas på att vi får sluta lite tidigare. Känns inte så kul att komma hem tjugo över sex en fredag. Då blir det ju ingen mysfredags middag. Istället får man väl värma maten i micron. Känns inte så lockande. Men men.. Det är bara att vänta och se... Varit på stan en sväng idag. Hittade ett par hängselbyxor i jeanstyg och en tröja till Signe på rean och ett par svart byxor till mig själv. Har även sett ett jättefint silverhalsband från Snö som jag är sjukt sugen på. Kan tänkas att jag slåt till. Men jag har redan lite snålsvindel. Skulle nämligen behöva åka på Ikea och införskaffa mig lite saker oxå.. Det ätr så mycket jag vill ha.. Men det lilla studiestödet man får varje månad räcker ju inte långt tyvär. Nej nu ska jag kolla på slutet av handbollen. Sjukt spännande :-)

1 kommentar:

Anna sa...

Jag gillar Ikea-planen! Gärna innan 1 feb : )