tisdag 2 mars 2010

Tisdag= NVCIS

Idag har jag och Signe varit på gymet på föräldrar/barn gympa. Body balance stod på schemat idag. Very nice med tanke på att jag missade det i söndags. Och det funkar så bra att ha Signe med oxå. Hon är så snäll.
På torsdag åker jag till Ånge. Jag och Signe ska hälsa på bästa moster. Stannar ända tills på måndag. Ska bli så himla mysigt. Men det blir tidig hemgång på måndag. Ska nämligen börja skola in Signe på dagis på måndag. Känns inge kul alls. Tycker att hon är alldeles för liten att vara på dagis. Men jag har tvär inget val. Och det är ju bara 15 timmar i veckan till att börja med så det känns iaf lite bättre. Och det kommer säkert att gå jätte bra. Signe är ju så framåt och tycker jättemycket om att leka med andra barn. Bara mamma som kommer tycka det är jobbigt tror jag hihi.. När började era barn på dagis och hur gick det??

Inga kommentarer: