onsdag 17 mars 2010

Mammig

Jag och Signe äter äpple och ser på Jon & Kate plus eight
tillsammans. Mys!
Ja lill skrotan min är väldigt mammig igen. Men jag antar att det beror på dagis. Att hon hela tiden är rädd att jag ska lämna henne igen. Hade gått bra idag iaf. Hade varit lite ledsen till och från bara. Och hon blev ju så klart super ledsen när hon såg att jag kommit tillbaka. Värsta drama queen hihi..
Skulle klippa Signes lugg imorse oxå. Gick inte riktigt så bra. Att sitt still är inte Signes starka sida. Som ni ser blev den till slut ganska kort. Men hon blev väldigt söt tycker jag, eller hur?? :-)

1 kommentar:

Annelie sa...

Världens sötaste Signe :)
Vad glad jag blev för ditt sms igår. Önskar mitt konto var påfyllt, isf hade jag hälsat på redan. Men som sagt.. jag går ju hem vid påsk o har semester ett par veckor innan det är dags.. så DÅ du hoppas jag att det passar för dejt :):):) KRAMAR