torsdag 18 mars 2010

Mycket bättre

Ja idag hade det gått mycket bättre på dagis. Inge ledsen alls. Bara lite precis när jag gick. Hon va rikigt glad när jag kom. Va fram och snusade lite och sen sprang hon tillbaka till dom andra och lekte. Så skönt att det går bra. Men visst känns det i hjärtat att hon inte kommer att vara hemma med mig och busa hela dagarna. Men det kanske är det bästa för oss båda. Då njuter vi verkligen av varandra när vi är tillsammans. Och det är ju bara tre timmar om dagen tills vidare.
Och hon är så himla rolig nu Signe. Man märker framsteg för varje dag tycker jag. Sitter med mig i soffan och äter mellanmål, går och hämtar böcker och vill att man ska läsa, dricker själv ur pipmugg osv osv. Just nu njuter jag verkligen av att vara mamma. Går ju lite upp och ner med tålamod osv tycker jag, men nu är det bara härligt.
Imorrn när jag lämnat Signe ska jag passa på att gå ner på gymet. Länge sedan jag va och tränade ren styrketräning. Ska bli härligt.

Inga kommentarer: