lördag 27 mars 2010

Fy tusan

Fy vilket otroligt dåligt humör jag varit på idag. Har bara velat skrika rakt ut, rivit mitt hår och slå riktigt hårt på nån/något. Och Signe har bara gnällt och gnällt och gnällt hela jäkla dan. Förstod ju senare ikväll va det kan ha berott på. Har fått två tänder till. Hörntänder dne här gången. Ser helt galet ut. Fyra tänder fram och sen ett jätte glap och så en hörntand haha. Skrotan min. Men i vilket fall som helst har hon varit hemsk. Och så samtidigt ska man försöka få allt klart för imorrn. Nu fick jag reda på ikväll att det va stugbyte kl 15:00 vilket betyder att jag kan packa och göra klart imorrn eftersom vi inte behöver åka så tidigt. Men herregud va mycket packning det blir. Skulle kunna tro att vi ska flytta. Men man måste ju packa typ lika mycket för fyra dagar som för två veckor. Snark! Bara jag inte glömmer Signes matstol nu bara. Det vore ju katastrof. Tur att man har en Ikea stol som är lätt att ta isär.
Nej nu ska vi snart titta på "En sommar med Göran". Nån som sett?

Inga kommentarer: