tisdag 8 december 2009

Vilket lyx!

Oj oj oj vilken lyxhelg vi haft. Snacka om nice hotel vi bodde på i Åre. Hade utsikt över åreskutan från vårt vardagsrum och sovrum. Inte alls dumt. Och maten var ju helt makalös. Och när vi kom dit skulle G på möte med gubbarna så då gick jag på spa :-) Inte alls dumt som ni förstår. Njöt av allt för man kommer ju aldrig att ha råd att bo så där fint i Åre nån fler gång..
Och imorrn drar vi på bröllopsresa. Jag längtar. Göran hade sett på tv igår oxå om att Prag har den absolut bästa julmarknaden i europa. Vilket ju inte alls är dumt för en stor jul nörd som mig :-) Men jag ska ju vara ärlig och säga att det känns tungt att åka från Signe. En natt är jobbigt nog. Men jag vet ju att det inte går någon nöd på henne. Hon kommer ju att ha det jättebra hemma. Så jag måste försöka släppa tankarna på det och njuta av semestern istället. Annars är det ju ingen mening att vi åker..
Nej nu måste jag sluta. Fullt upp här hemma för att hinna med allt innan vi åer imorrn.
Ha en bra dag!!

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Hoppas ni får en toppenhelg!!!