tisdag 1 december 2009

Vaccin taget

Ja idag har jag varit iväg och tagit vaccinations sprutan med Signe. Hon tycker inte alls att det är så kul att ta spruta. Men det gick över ganska snabbt. Och än så länge är hon inge dålig, peppar peppar. Känns inge varm alls så jag hoppas att hon klarar sig från en massa biverkningar. Visar sig väl imorrn antar jag. Skönt att ha det gjort innan helgen iaf. Jag och älsklingen ska nämligen till Åre lördag till söndag så Signe ska sova hos farmor, och då vill jag ju helst inte att hon ska vara dålig.
Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Prag oxå. Jihoo :-) Ska bli så jäkla nice. Lte svårt att veta vad jag ska packa bara. Garderoben har ju inte direkt blivit uppdaterad det senaste ett och ett halvt året. Men men.. Satsar på lite shopping där istället :-)

Inga kommentarer: