lördag 19 december 2009

Tänder??

Alltså jag tycker att Signe har så mycket tänder för att bara vara tio månader. Hon har två stycken nere och fyra uppe. Är inte det mycket att ha uppe?? Hur har era barn haft det??

Va ute och gick imorse. Det va ju "bara" 19 minus idag. Helt sjukt att man tycker att det "bara" är 19grader bara för att det va 26minus igår. Men nog är det kallt att vara ute och gå när det är 19minus. Va tvungen att lägga mig i sängen med G när jag kom hem så han fick värma mina skinkor hihhi.. Och Selma tycker inte heller att det är så kul. Hon går runt på tre ben den lilla stackaren.. Måste köpa ett täcke till henne.



Märks nu oxå att Signe börjar att bli större. Sover inte alls så mycket nu på dagarna. Klarar sig med att bara sova en gång faktiskt. Ja om hon inte kliver upp jätte tidigt på morgonen vill säga. Då vill hon sova en liten stund på förmiddagen. Men idag när hon klev upp tjugo i nio så sov hon inte första gången förens halv två. Får se hur länge hon sover nu. Får inte sova för länge bara. Då går hon ju inte och lägger sig på kvällen istället.
Nej nu ska jag snart gå och förbereda middagen. Ska baka pitabröd och det tar ju lite tid.
Ha en bra lördag alla!!

Inga kommentarer: