torsdag 31 december 2009

Så skönt!!

Oj va bra Signe sovit i natt. Vaknade första gångne halv sex och sen somnade hon om till halv nio. För några månader sedan va det inget ovanligt men det är det nu. Nu vaknar hon som oftast vid två och vill komma till vår säng, välling vid halv fem och sen kliva upp vid sju. Men det här är ju drömmen. Tänk om det kunde få hålla i sig någon dag till :-) Egentligen skulle Göran kliva upp med skrotan idag men jag tänker inte slösa bort en sån dag när jag ändå fick sova länge...
Snöar gör det idag oxå. Riktigt stora flingor. Kanske måste ta med
mig skrotan ut i pulkan en sväng. Tycker hon ju är så kul :-) Skulle behöva köpa nåt
nytt att ha på hennes fötter bara. Skinntossorna hon haft har blivit för små. Kanske jag måste köpa ett par skor åt henne om man ska vara ute i snön, vad tror ni??

1 kommentar:

Elin sa...

Jag har alltid skor på Oliver när vi är ute i snön, men de tog lite tid innan han tyckte om dom. Jag köpte även att par inneskor som han fick gå med för att vänja sig vid att ha skor på.