torsdag 12 september 2013

Tapeter

Ja jag håller på att kika runt på olika tapeter till Signes rum. Så himla svårt att bestämma mig för vad jag vill ha. Eller jag skulle helst vilja ha en retro tapet med gul/orange bruna ugglor som jag sett :-) Men jag vet ju att fisan helst vill ha något rosa så jag måste väl kanske kika på det hihi. Sen är frågan om man ska ha nåt med mycket färg på en vägg eller ska man ha lite mer neutralt och piffa till med färger på andra saker? Men jag tror kanske att det blir nåt med mycket färg på en vägg. Hon är ju trots allt bara fyra och ett halvt. Hon hinner nog ha det mer neutralt när hon blir större. Vad tycker ni? Jag tror också att jag ska åka förbi Lions loppisen idag och kolla efter en pinnstol som jag tänker att hon kan ha som skrivbordsstol. Åh det är så mycket jag vill göra nu. Så mycket att göra och så lite tid. Och pengar :-( Men det är så roligt också att få planera och drömma sig bort. Jag har velat göra Signes rum sedan jag blev gravid. En riktig lång dröm.

Inga kommentarer: