tisdag 3 september 2013

Snark!!

Ja då ligger lillfisan i hög feber igen. Hoppas för min gud att det bara är en liten dagisbacill den här gången. Va ju inte så länge sen vi låg på sjukhus för hon hade hög feber under så lång period. Så nu håller vi alla tummar som går hörrni!!!!!! Och jag som var trött som det var. Har inte kunnat sova nånting i natt, varför vet jag inte, och det kommer ju inte bli bättre nu i natt. Kan inte sova när fisan är sjuk. Ligger vaken och lyssnar efter henne hela nätterna då.. Bläh!! Hatar när hon är sjuk...
 
 
Men jag har iaf varit på det roligaste träningspasset på länge ikväll. Sha´bam. Gud va roligt. Passar en gammal dansare som mig perfekt :-) Synd bara att jag tappat all snits jag någonsin haft haha. Vissa steg fick jag inte till alls. Men roligt va det!! Har redan bokat mig till nästa pass..

Inga kommentarer: