tisdag 8 januari 2013

Tillbaka

Ja nu är jag tillbaka på bloggen igen. Känns kul och jag känner mig inspirerad. Ni som känner mig vet ju vad som hänt på sista tiden och det är därför jag inte bloggat. Har inte haft någon ork helt enkelt. Tänker inte gå in på något om den här tiden nu. Vill att det ska kännas som en nystart här inne. Kan ju så klart komma lite uppdateringar om hur jag mår eftersom det ingår i min vardgag, men det ska kännas roligt här inne. Och jag har dessutom bestämt att 2013 ska bli ett helande år. Ett år när jag ska försöka göra saker som jag mår bra av, saker som gör mig glad. så så får det bli :-) Nu ska jag hoppa i duschen och kanske ta mig ner på stan och kika på skor. Fridens!!

1 kommentar:

Antonia sa...

Vilken tur jag hade som fick träffa dig idag fina fina vän :) Skulle ha jojnat dig på stan.. här hemma har det inte blivit ett dugg gjort :P Äkta slapp-höna är vad man är!