tisdag 29 januari 2013

Dålig bloggvecka

Ja den här veckan blir nog tyvär en ganska tråkig bloggvecka.. Är i Härnösand på skolan hela veckan och då finnas det inte så mycket att uppdatera om plus att jag just nu inte har ett uns krafter kvar. Morfar/pappa är här och hjälper mig med skrotan den här veckan så imorrn ska han faktiskt få hämta mig efter lunch i Härnösand. Tror tyvär inte att jag orkar hela dagar hela veckan så imorrn tänker jag nog hoppa över sista passet. Känns skittrist men vad gör jag. Har pratat med lärarna idag oxå och de är väldigt förstående. Så om jag missar ett pass av alla så är det inte hela världen tänker jag. Hade hellre hoppat över torsdagens drama men det passar bättre med allt runt omkring att hoppa imorrn. Nej nu måste jag gå och lägga mig. Fridens!

Inga kommentarer: