torsdag 1 november 2012

Sorry

Ja nu blev det visst dåligt med uppdatering igen. Har jobbat så det har som inte funnits så mycket att blogga om. Skrotan är hemma idag igen. Ringde från förskolan igår vid två och berättade att Signe gått och lagt sig på soffan och sov. I allt ståj och stim hade hon somnat. Alldeles själv. Lill fisan. Vet inte vad det är. Om det bara är den här jäkla "förkylningen" som spökar. Har ju som varit hängig nu i typ sex veckor. Inte så att hon egentligen är förkyd men fortfarande hosta och inte helt hundra lixom. Och samma är det med mig. Är inte sjuk men inte heller helt hundra. Börjar bli riktigt frusterande. Så nu är jag åter igen bestämt att vila lite med träningen. Har innevecka nästa vecka så då passar jag på att vila lite. Känns skittrist då jag är inne i en riktigt kul period med träning. Men men, ska det här gå över nång gång blir jag nog tvungen. Snyft! Nej nu måste jag sätta igång med plugget. Har galet mycket kvar att göra, Hade helt missat en del som ska vara klar till veckan så jag känner mig riktigt körd just mu. Men det är väl bara att kämpa på och försöka få så mycke som möjligt gjort. Fridens!

Inga kommentarer: