tisdag 27 november 2012

Mycket nu

Ja det är mycket nu.. Eller ja det är mycket som pågår i mitt huvud just nu och jag känner mig helt slutkörd. Helt utammattad och jag spenderar typ hela dagarna på soffan. Tyvär så blir bloggen lidande då jag inte känner att jag har nåt roligt eller "fint" att dela med mig av. Hoppas det vänder snart. Går ju snart in i december som är min favoritmånad så jag hoppas verkligen det. Idag har jag iaf lyckats baka chokladflarn. Mina favvojulkakakor :-) Så nu är julbakningen klar. Bara saffransbullar kvar. Har även tänkt göra köttbullarna denna vecka så jag hoppas att hitta lite krafter till det. Och så längtar jag efter snön. Fy va mörkt och trist det är ute. Inte ljust ens lite grann på dagarna. Skitigt är det oxå. Bläh! Måste ner på stan nån dag oxå. Har köpt en julklapp så visade sig vara i fel storlek. Morr! Så nu är det bara att hoppas att det finns nån kvar i rätt strl. Kanske måste göra det imorrn så det är gjort. Nej nu ska jag lägga ner mig en stund igen innan det är dax att hämta fisan. Fridens!

Inga kommentarer: