onsdag 14 november 2012

Bläh

Ja jag vet inte var jag ska börja. Känner mig bara bläh. I min kropp. Var så nöjd med min kropp och vikt under en ganske lång period men inte nu längre. har gått upp något kg, 3ca, och nu känns det verkligen bara bläh. Inte mycket, jag vet, men tillräckligt för att byxorna ska kännas lite för tajta osv. Har funkat jättebra med träningen under hösten men blivit lite väl mycket fuskade under helgerna. Vet ju var problemet ligger men har så otroligt svårt att göra nåt år det. Och sen har jag varit tvungen att vila från träningen i lite över en vecka nu pga förkylning och nu har knät rasat ihop så nu kan jag inte gå på pass. Men det värsta av allt i det här att det här snurrar i mitt huvid dag in och dag ut. KOnstant finns det i mitt huvud vilket är otroligt jobbigt. På riktigt. Önskar jag bara kunde släppa det och acceptera att det är så här jag ser ut just nu, i den här perioden i mitt liv. Ja nej nu ska jag inte deppa här nå mer. Titta på Greys låter som en bättre idé. Va bara tvungen att skriva av mig lite...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Elin du är ju huuur fin som hellst :) men jag förstår dej, ibland känns allt verkligen bara skit, men en annan dag kanske det känns lite bättre igen. Trist att du inte kan träna som du vill, själv kämpar jag med att bara få ut mig själv på promenader :p men skam den som ger sig..kramar /maria.n

Anna sa...

Men! Har du inte släppt det där än? Var glad som du är, du är ju perfekt oavsett de där kilona som du stör dig på. Du är jättefin i kroppen och du är frisk! Fira, lev och var inte så sträng mot dig själv. Kram