tisdag 31 juli 2012

Ingen bra känsla alls..

Ja jag vet inte vad jag ska göra. Känns inte alls bra med Signe på förskolan som det är nu. Bara en massa nya ansikten hela tiden och Signe klarar inte riktigt av det. Idag har hon tex kissat på sig tre gånger vilket hon aldrig gör annars. Inte helt iaf utan bara att hon inte hinner riktigt. Och snart är det dax för henne att byta avdelning igen då det är omorganisationer på gång. Har så ont i magen. Och den "fröken" hon gillar allra bäst och verkligen tytt sig till slutar imorgon och börjar på en annan förskola. Ja jag vet inte vad jag ska göra. Vet egentligen inte om det finns nåt bättre alternativ heller. Och på ett sätt är det väl inte bättre att riva upp henne och byta förskola heller. Där hon är nu har hon ju iaf sina kompisar. Fan va svårt det är!! Det enda jag vet är att jag bara vill gråta över situationen som den är nu...

Inga kommentarer: