fredag 11 mars 2011

Värre idag

Ja jag hade hoppats på att Skrotan skulle må bättre idag men det gör hon inte. Är värre idag faktiskt. Sovit så gott som hela dagen. Hostan har blivit fruktansvärd. Inte ens en paus emellan hostningarna. Tär på henne så. Jag har ju samma hosta men jag kan ju hantera det lixom även om jag oxå tycker det är skitjobbigt. Börjar oroa mig lite för lunginflammation faktiskt. Både på mig och Signe. Min hosta har ju suttit i i två veckor nu och verkar som inte vilja ge med sig. Men vi får väl se vad som händer. Imorrn ska jag få gå på bröllop iaf. Ska bli riktigt kul :-) Även om jag önskade att jag mådde bättre. Och så ska jag jobba först på dan. Åka direkt från jobbet till kyrkan så jag måste byta om på jobbet och göra mig iordning. Älsklingen lagade mat idag oxå. Riktigt gott. Det är kärlek för mig det. Behöver inga dyra presenter, det här är mycket bättre :-) Säger alltid att han inte kan laga mat men det kan han. Bara han vill hihi..

Inga kommentarer: